donderdag 2 november 2017

Crazy For Cas komt terug!


Hoi Hoi, Miranda Mols, Stampin Utopia hier!

Ik zoek DT leden om dit blog nieuw leven in te kunnen blazen!
Kijk hier!

Op het oude webadres zul je ons niet meer terugvinden (micassucas.blogspot.nl) ook al staan we nog in Google.
Ik heb alle oude posten verwijderd en het webadres veranderd. 
Was je in het verleden lid? Dan staat dit blog wel in je leeslijst!

Het nieuwe webadres: crazyforcas.blogspot.nl 
is nog niet vaak genoeg bekeken voor een ranking in Google. 
Dus dat moeten we met zijn allen doen!

Vind jij het leuk dat dit blog terug komt? 
Help me en verspreid het woord op je blog, facebook of instagram


Noem crazyforcas.blogspot.nl en stuur iedereen erheen.
Bedankt voor jullie hulp alvast!

Groetjes
Miranda Mols






1 opmerking:

  1. ik heb me aangemeld miranda, was nog geen lid ben benieuwd wat voor moois er komen gaat...

    succcessssssss

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen